  • 1. Data: 2006-07-25 12:20:14
    Temat: rozliczenie delegacji
    Od: "teorom" <t...@w...pl>

    Witam,
    Byłem przez ponad 3 miesiące na delegacji w Indiach,
    Niestety zgubiłem rachunek za hotel na kwote ponad 15tysiecy zł.
    W jaki sposób mogę to rozliczyć z pracodawcą,
    Rozwiazanie proponowane przez pracodawce to zwrot jedynie 1/4 limitu ryczłtu
    za hotel.
    Dzieki za informacje

  • 2. Data: 2006-07-25 12:53:07
    Temat: Re: rozliczenie delegacji
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    teorom wrote:

> [...]
    > W jaki sposób mogę to rozliczyć z pracodawcą,
    > Rozwiazanie proponowane przez pracodawce to zwrot jedynie 1/4 limitu

    Jeśli hotel z jakichś przyzwoitych to napisz/zadzwoń/mailuj niech ci
    przyślą duplikat rachunku.

  • 3. Data: 2006-07-25 14:34:05
    Od: Mariusz_MANIEK <m...@g...pl>

    teorom wrote:
    > Witam,
    > Byłem przez ponad 3 miesiące na delegacji w Indiach,
    > Niestety zgubiłem rachunek za hotel na kwote ponad 15tysiecy zł.
    > W jaki sposób mogę to rozliczyć z pracodawcą,
    Dzwonisz do hotelu z prośbą o wysłanie duplikatu rachunku i po kłopocie
    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz /Maniek/

  • 4. Data: 2006-07-27 08:57:15
    Od: "teorom" <t...@w...pl>

    Niestety ale nie jest to takie proste, juz probowalem sie kontaktowac ale
    nic z tego, poprostu nikt nie jest w stanie rozmawiac po angielsku.