  • Data: 2012-04-30 15:43:06
    Temat: rozliczenie przychodów z robienia zdjęć
    Od: jozekfoto <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę.
    W ubiegłym 2011 roku byłem zatrudniony w firmie. Dodatkowo prywatnie
    robiłem innym prywatnym osobom zdjęcia (ślubne, portretowe, chrzty) i
    brałem od nich za to pieniążki. Nie mam zarejestrowanej działalności
    gospodarczej na robienie zdjęć i w ubiegłym roku nie płaciłem podatku
    za te usługi.
    Chciałbym się teraz rozliczyć z tych ubiegłorocznych dochodów z
    fiskusem. Jak to zrobić?