  • 1. Data: 2010-12-07 15:11:36
    Temat: [rp.pl] Stawka super obniżona
    Od: tomek <t...@o...pl>

    http://www.rp.pl/artykul/574750.html

    "Minister finansów nie ma pomysłu na określenie nowych stawek, które
    zaczną obowiązywać 1 stycznia 2011 r. Wybrał najprostsze: superobniżona
    i obniżona"

    A tu materiały źródłowe:

    http://bip.mf.gov.pl/dokument.php?const=6&dzial=636&
    id=230184&typ=news

    Od razu humor się poprawia :-)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-12-07 17:30:49
    Temat: Re: [rp.pl] Stawka super obniżona
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-07 16:11, tomek pisze:
> [...]
    >
    > "Minister finansów nie ma pomysłu na określenie nowych stawek, które
    > zaczną obowiązywać 1 stycznia 2011 r. Wybrał najprostsze: superobniżona

    sa juz gdzies nowe wzroy deklaracji vatowskich, ?

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 3. Data: 2010-12-07 18:09:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kotlet w <news:idlr08$8g6$3@inews.gazeta.pl>:

    id=230184&typ=news

    > sa juz gdzies nowe wzroy deklaracji vatowskich, ?

    Ja tam widzę linki do projektu rozporządzenia i do załączników 1-6 o których
    mowa w tym projekcie, więc YPB?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]