  • 1. Data: 2010-12-07 12:43:14
    Temat: Przegląd ksiąg rachunkowych do Bilansu 2010
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    Licencjonowany księgowy dokona przeglądu ksiąg rachunkowych przed badaniem
    ksiąg przez Biegłego ( pełna księgowość) przygotuje do Bilansu 2010 ,
    wyprowadzi zaległości.

  • 2. Data: 2010-12-07 13:51:33
    Temat: Re: Przegląd ksiąg rachunkowych do Bilansu 2010
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-12-2010 13:43, Katarzyna pisze:
    > Licencjonowany księgowy dokona przeglądu ksiąg rachunkowych przed badaniem
    > ksiąg przez Biegłego ( pełna księgowość) przygotuje do Bilansu 2010 ,
    > wyprowadzi zaległości.

    A czy to aby wchodzi w zakres licencji?
    Bo nie jest to usługowe prowadzenie ksiąg ani dozwolone księgowym
    ograniczone czynności doradztwa podatkowego.

    Swoja drogą w grudniu to porządny biegły już siedzi w księgowości
    badanej firmy i dokonuje przeglądu ksiąg - bo biegły to nie kontrola z
    US, nie egzaminator.
    Biegły ma być wsparciem dla księgowego a nie postrachem. Jak znajdzie
    błędy, to mam służyć radą jak je poprawić i jak w przyszłości się ich
    wystrzegać. Dlatego wypada, żeby wszedl ZANIM sporządzny zostanie bilans.

    Po co więc jeszcze ktoś z ulicy ma grzebać w księgach?

    A poza tym, to ordynarie spamujesz, co prestiżu Ci nie przydaje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-12-07 14:15:02
    Temat: Re: PrzeglÄ&#8230;d ksiÄ&#8230;g rachunkowych do Bilansu 2010
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    ????

  • 4. Data: 2010-12-07 14:25:35
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ????

    !!!!!

  • 5. Data: 2010-12-07 14:26:08
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Po co więc jeszcze ktoś z ulicy ma grzebać w księgach?

    Jak to po co? Po kasę :)

  • 6. Data: 2010-12-07 14:28:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-12-2010 15:26, Mordzia pisze:

    > "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to po co? Po kasę :)

    A to przepraszam :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-12-07 14:28:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-12-2010 15:15, Katarzyna pisze:
    > ????

    Pisać umie, czytać nie.
    Fajny księgowy...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk