  • 1. Data: 2002-12-26 23:01:34
    Temat: ryczalt podwyzka 8,5% do 17- czy wszyscy?
    Od: "Bakla" <w...@h...com>

    witam,

    w nowelizacji ryczaltu wchodzacej od 01.01.2003 wzrasta stawka ryczaltu w 2
    bardzo popularnych ;) i czesto 'naciaganych' kategoriach : reklama handlowa
    i prowadzenie bazy danych. Stawka wzrasta z 8,5% do 17%. Ktos mi wmawia ze
    zasady dla juz istniejacych ryczaltowcow nie zmieniaja sie, a te wyzsze
    stawki sa tylko dla nowych. Czytam ta ustawe i nie moge znalezc takiego
    zapisu, tak samo jak i nie chce mi sie wierzyc w jakies skrupuly fiskusa i
    roznicowanie ze starym nie moze stawka wzrosnac

    ktos sie interesowal tematem?

    pzdr

  • 2. Data: 2002-12-27 18:34:25
    Temat: Re: ryczalt podwyzka 8,5% do 17- czy wszyscy?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bakla" <w...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    handlowa
    > i prowadzenie bazy danych. Stawka wzrasta z 8,5% do 17%.

    Ładny ryczałt :-)

    Karol