  • 1. Data: 2002-12-26 22:44:28
    Temat: Shell Diesel Extra - moja opinia.
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Cześć :)).

    Temat ostatnio modny (dla niektórych może już nudny), więc
    ja też się wypowiem na temat tego paliwa.
    Otóż uważam, że nie zawsze jest ono tak samo dobre.
    Raz pieni się bardziej a raz mniej - miało być "zawsze" mniej .... ,
    ale to mało istotne.
    Ważniejsza jest kwestia jakości. Przedostatnie tankowanie
    nie wypadło najlepiej. Auto stało się leniwe, chyba spaliło więcej.
    Już miałem jechać na kontrolę np. przepływomierza i innych czujników,
    ale wczoraj zatankowałem "nowy" zbiornik. Po kilkuset metrach
    jazdy na nowym paliwie auto odżyło. Bardzo wyraźnie i w sposób
    nie budzący wątpliwości. Po prostu "wróciło" do dawnej formy.
    Z tego wszystkiego wynika, że nie zawsze cena idzie w parze z jakością.
    Tym bardziej, że jakiś miesiąc temu miałem bardzo podobne odczucia ... .
    Jakość ShellDieselExtra "sprawdzam na silniku 2,5 TDi w VW T5
    z przebiegiem 26 tyś. km, wiec chyba ;)) jeszcze w 100% sprawnym :).
    Tankuję to paliwo zawsze na "tym samym" Shell-u w Żorach przy drodze na
    Wisłę.

    --
    Pozdrawiam :). Piotr

  • 2. Data: 2002-12-26 23:08:34
    Temat: Re: Shell Diesel Extra - moja opinia.
    Od: "Góral" <m...@p...onet.pl>

    Gorąco wszystkich przepraszam. Miało iść na PMS !
    Jeszcze raz sorry !!!
    --
    Pozdrawiam :). Piotr