  • 11. Data: 2004-01-08 09:58:32
    Temat: Re: cancel
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > Podatek ? Potracanie jak każdej zaliczki na podatek dochodowy.
    >
    > Od tego roku ryczałty są opodatkowane i tyle.

    Taa... prawdziwy twardziel nie czyta subejctów. A śledzenie wątków to
    już w ogóle dla mięczaków jest. Prawdziwy twardziel czyta tylko ostatnia
    linijke ostatniego dowolnie wybranego posta w wątku.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-01-08 10:33:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Wchodzisz na grupę, klikasz na swoim poście prawym przyciskiem myszy,

    Znaczy, jesteś "w stanie wskazującym". Na wróżenie ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (używający pine dla przykładu :))

  • 13. Data: 2004-01-08 10:34:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Maddy wrote:
    [...]
    >+ >>I jak to ma niby zadziałać??
    >+ > Podatek ? [...]
    >+ Taa... prawdziwy twardziel nie czyta subejctów.

    Och, to ja już też kiedyś byłem twardzielem :) - dobrze
    wiedzieć :)

    pozdrowienia :) Gotfryd

  • 14. Data: 2004-01-08 11:04:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Znaczy, jesteś "w stanie wskazującym". Na wróżenie ;)

    Nagłówki, Gotrydzi. Posty maja nagłówki.
    Wiem że Ty o nich wiesz i Ty wiesz że ja wiem że Ty wiesz więc chyba
    tylko się tak ze mną droczysz :-)))

    > pozdrowienia, Gotfryd (używający pine dla przykładu :))

    Maddy
    (z mozilli, czytająca naglówki dla przykładku :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2004-01-08 12:14:59
    Od: w...@p...onet.pl

    > Taa... prawdziwy twardziel nie czyta subejctów. A śledzenie wątków to
    > już w ogóle dla mięczaków jest. Prawdziwy twardziel czyta tylko ostatnia
    > linijke ostatniego dowolnie wybranego posta w wątku.

    no dobra, tu masz rację. Tylko po co takie opinie ? Na jakiej podstawie
    wnioskujesz ile przeczytałem postów w jakich wątkach i czy wybierałem je
    dowolnie, czy nie ? Coś nie bardzo fajne są te Twoje uwagi z tego wątku i z
    tego na psp.

    Paweł

  • 16. Data: 2004-01-08 12:15:13
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Maddy
    > (z mozilli, czytająca naglówki dla przykładku :-)

    A plebs i tak uzywa OE albo MO.
    Ale pomimo wykonanych ruchow "wycancelowane" posty nadal sa widoczne. Czekac
    cierpliwie? Jakie macie doswiadczenia?

    Darek

  • 17. Data: 2004-01-08 13:35:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik D.A. napisał:

    > A plebs i tak uzywa OE albo MO.
    > Ale pomimo wykonanych ruchow "wycancelowane" posty nadal sa widoczne. Czekac
    > cierpliwie? Jakie macie doswiadczenia?

    Hmm.. może one są fizycznie u ciebie na komputerze? Nie wiem co robi z
    nimi OE.
    U mnie w mozilli znikaja od razu. No.. po paru sekundach ;-)

    Ale jak juz ktos (nie autor)je raz pobrał to raczej mu nie znikną. Tak
    mi sie wydaje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 18. Data: 2004-01-08 13:44:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > dowolnie, czy nie ? Coś nie bardzo fajne są te Twoje uwagi z tego wątku i z

    A może ja Cie po porstu nie lubię.
    Nie lubię ludzi ktorzy nie czytaja zanim odpiszą. Tak z zasady.
    I lubie im dokuczać.
    Zwłaszcza tym nie mającym wyczucia absurdu. Zawsze jest śmiesznie ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 19. Data: 2004-01-08 16:42:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Nagłówki, Gotrydzi. Posty maja nagłówki.

    Heh, jakby pine nie dawał charakterystycznego message-id
    to wg mojego nagłówka mógłbym po łbie ew. dostać, a nie
    wnioskować czym nadaję :) (w odróżnieniu *do czego* nadaję !)

    >+ Wiem że Ty o nich wiesz i Ty wiesz że ja wiem że Ty wiesz więc chyba
    >+ tylko się tak ze mną droczysz :-)))

    Och, podywagować nie wolno :) ?
    Samo założenie że ktoś czyta "stale w każdym roku podatkowym"
    tym samym programem jest wystarczającym powodem do dywagacji :)
    A stan faktyczny był taki że w trakcie grzebania w papierach
    wyłączyłem moduł pilnowania logiki ;)

    >+ > pozdrowienia, Gotfryd (używający pine dla przykładu :))
    >+
    >+ Maddy
    >+ (z mozilli, czytająca naglówki dla przykładku :-)

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zastanawiający czy by dla odmiany xNewsem nie posłać :))

  • 20. Data: 2004-01-09 03:31:42
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Maddy <m...@e...com.pl>, nasmolil w wiadomosci
> [...]

    > I lubie im dokuczać.
    > Zwłaszcza tym nie mającym wyczucia absurdu. Zawsze jest śmiesznie ;-)

    Wiec po co sie 2 razy podpisujesz ? Przez to moj altluk nie wycina Twego
    powyzszego siga ;)

    Marcin