  • 1. Data: 2003-12-31 13:53:20
    Temat: Re: cancel
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > U mnie w mozilli znikaja od razu. No.. po paru sekundach ;-)

    U mnie tez tak bylo.

    > Ale jak juz ktos (nie autor)je raz pobrał to raczej mu nie znikną. Tak
    > mi sie wydaje.

    O to jest wlasnie (chyba) wytlumaczenie. Sprawdze na innym kompie i napisze
    czy tak jest.

    Darek

  • 2. Data: 2004-01-02 07:12:08
    Temat: ryczalt za samochod prywatny pracownika
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Tak jak w temacie: czy opodatkowany pdof w 2004 czy nie?
    Czytalem rozne opinie. Czy ktos (poza MF dla Rzeczpospolitej) widzial juz
    jakas interpretacje?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2004-01-08 08:09:06
    Temat: cancel
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

  • 4. Data: 2004-01-08 08:13:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik D.A. napisał:
    > Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    I jak to ma niby zadziałać??

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-08 08:18:09
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > I jak to ma niby zadziałać??

    Sam chcialbym wiedziec! :)

    Ale tak na serio to szukam i nie moge znalezc info jak usunac wlasnego,
    niepotrzebnego posta. Oswiec mnie! Prosze.

    Darek

  • 6. Data: 2004-01-08 08:31:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik D.A. napisał:

    > Sam chcialbym wiedziec! :)
    >
    > Ale tak na serio to szukam i nie moge znalezc info jak usunac wlasnego,
    > niepotrzebnego posta. Oswiec mnie! Prosze.

    Wchodzisz na grupę, klikasz na swoim poście prawym przyciskiem myszy,
    wybierasz "anuluj wiadomośc" czy coś o podobnym znaczeniu (nie wiem jak
    tam twój czytnik ma to nazwane) i BINGO!

    Na grupach nie ma krasnoludków które robia porzadki, trzeab je robić
    samemu ;-)

    Eh newbe.. nigdy się nie zmienią...

    Maddy musztrująca kolejne pokolenie newsbesów.. jak by ci dzisiejsi
    poradzili sobie z TINem z poczepionym VI i bez mszy :-)) Kiedyś byli
    sprytniejsi....

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-01-08 08:38:03
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-01-08 09:18, Użytkownik D.A. napisał:
    > Sam chcialbym wiedziec! :)
    >
    > Ale tak na serio to szukam i nie moge znalezc info jak usunac wlasnego,
    > niepotrzebnego posta. Oswiec mnie! Prosze.

    Ałtluk Express...
    Hmm
    Wiadomość->Anuluj wiadomość.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-01-08 08:41:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Maddy musztrująca kolejne pokolenie newsbesów.. jak by ci dzisiejsi
    ^^^^^^^^^^^^^
    tak wiem, newbe na newsach to dalej newbe, nie czepiajcie się ;-)
    ale nawet ładnie brzmi... Newsbe.. to ja podpadam ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-01-08 08:45:02
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Wchodzisz na grupę, klikasz na swoim poście prawym przyciskiem myszy,
    > wybierasz "anuluj wiadomośc" czy coś o podobnym znaczeniu (nie wiem jak
    > tam twój czytnik ma to nazwane) i BINGO!

    Troche to inaczej wygladalo ale chyba juz TO opanowalem!

    > Na grupach nie ma krasnoludków które robia porzadki, trzeab je robić
    > samemu ;-)

    Dlatego chcialem posprzatac sam.

    > Eh newbe.. nigdy się nie zmienią...

    W tym ich urok, mozna zaimponowac im doswiadczeniem i obyciem... :)

    > Maddy musztrująca kolejne pokolenie newsbesów.. jak by ci dzisiejsi
    > poradzili sobie z TINem z poczepionym VI i bez mszy :-)) Kiedyś byli
    > sprytniejsi....

    Czasy sie zmieniaja, postep postepuje tak szybko, trodno nadazyc. Ja
    zaczynalem w czasach gdy jeszcze nie bylo WIN a mysza byla kojarzona tylko z
    gryzoniem.

    Pozdrawiam dziekujac za pomoc

    Darek

  • 10. Data: 2004-01-08 09:47:57
    Od: w...@p...onet.pl

    > I jak to ma niby zadziałać??

    Podatek ? Potracanie jak każdej zaliczki na podatek dochodowy.

    Od tego roku ryczałty są opodatkowane i tyle.

    Paweł