  • 1. Data: 2002-09-23 18:00:01
    Temat: serwis www - dochody
    Od: "bart" <...@...pl>

    Witam grupowiczów,

    Mam stronkę internetową, na której jest nawet spory
    ruch. Znalazła się osoba, która zechciała się na tej
    stronce zareklamować. Mam teraz mały problem,
    bo chcę to załatwić tak, żeby było zgodnie z prawem,
    a nie wiem jak. Chodzi o to, iż nie mam założonej działalności
    gospodarczej i nie wiem, jak to zrobić. Stronkę robiłem
    hobbystycznie.
    Nie wiem jak i czy mogę w jakiś sposób wykazać ten dochód
    w zeznaniu podatkowym.
    Oczywiście chodzi mi o to, żeby się nikt do mnie nie przyczepił.
    Czy jest coś takiego unormowanego przez nasze prawo?

    pozdrawiam
    bart

    P.S.
    Tak mi przyszło do głowy.
    Czy umieszczenie reklamy na tej stronie, wykonać w ramach
    umowy na zlecenie?