  • 1. Data: 2002-04-28 17:06:25
    Temat: skladki na ubezpieczenia
    Od: "`bogna" <b...@m...zigzag.pl>

    Witam

    Mam pytanko:
    w PIT-11 w czesci E.2
    mam wpisana kwote - skladki na ubezpieczenia emerytalne,rentowe oraz na
    ubezpieczenia chorobowe....
    jest to pozycja 73.
    poznizej mam:
    skladki na ubezpieczenia zdrowotne pobrane i odliczone.

    Ktora sume mam wpisac w zeznaniu podatkowym PIT 37 do czesci odliczen od
    podatku;
    kokretnie do pozycji 112 ? Mam tam skladke na ubezpieczenia zdrowotne i
    koniec.
    mam wpisac sume z pozycji: odliczone (75), czy tez sume z pozycji 73?

    Bardzo prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    `bogna

  • 2. Data: 2002-04-28 18:52:15
    Temat: Re: skladki na ubezpieczenia
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "`bogna" <b...@m...zigzag.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Wpisujesz składki na ubezpieczenie zdrowotne czyli poz. 75

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 3. Data: 2002-04-28 20:16:40
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    a składki na ubezp.społeczne odliczasz od dochodu...

    pozdr
    KTP