  • 1. Data: 2002-04-28 16:42:04
    Temat: "Ciche" odnajmowanie pokoi
    Od: "Fazi" <f...@g...pl>

    Witam

    Co grozi osobie, która odnajmuje "cichym" lokatorom pomieszczenia
    mieszkalne , nie odprowadza podatków i zostaje "zakablowana" przez
    "wielbiciela" do Urzędu Skarbowego ? Może ktoś z Was przeżył taki koszmar ?

    dzięki, pozdr.

  • 2. Data: 2002-04-28 18:22:50
    Temat: Re: "Ciche" odnajmowanie pokoi
    Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Fazi <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aah8o3$sac$...@n...tpi.pl...
    > Co grozi osobie, która odnajmuje "cichym" lokatorom pomieszczenia
    > mieszkalne , nie odprowadza podatków i zostaje "zakablowana" przez
    > "wielbiciela" do Urzędu Skarbowego ? Może ktoś z Was przeżył taki koszmar
    ?

    to zalezy to jest tym "wielbicielem".
    Jezeli nie jest to "cichy" lokator, to zawsze oboje moga twierdzic, ze za
    pokoj sie nie placi (ze po rpsotu mieszkaja razem ;-) ).
    Jak lokator, to zlozyc korekte do US, zaplacic zalegle i podniesc czynsz...
    (kolezanka miala podobnie, tak wybrnela).

    pozdro!
    anyia

  • 3. Data: 2002-04-29 20:01:56
    Od: "666" <p...@p...com>

    Kto wynajmuje gdzie wynajmuje, ja wynajmuję??
    A papier jakis jest, umowa?
    Nie ma, to do widzenia!
    Dzek
    No jeszcze US po pokojach nie chodzi żeby sprawdzać, kto spi ;-))