  • 1. Data: 2002-04-28 15:21:39
    Temat: termin? b. pilne
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Czy naprawdę nikt nie umie mi pomóc. Proszę!!!!
    US przeprowadził kontrolę podatkową, zakończył ją i tego samego dnia
    dostałam protokół z kontroli podatkowej, w którym jest pouczenie o 21 dniach
    do składania wyjasnień(...) i protokół z badania ksiąg, w którym jest
    pouczenie o 14 dniach do skłdania wyjaśnień.
    Protokół z kontroli podatkowej zawiera tylko ogólniki i odwołuje się ciągle
    do protokołu z badania ksiąg, który stanowi jego załącznik.
    Moje pytanie brzmi:
    1. Czy mogę nie składać wyjśnień do protokołu z badania ksiąg w ciągu 14
    dni, tylko złożyć wyjaśnienia do protokołu z kontroli w ciagu 21 dni?????

    Czy przez to, że nie złożę wyjaśnień do protokołu z badania ksiąg, tylko do
    protokołu z kontroli w ciągu 21 dni tracę jakieś szansę na powodzenie w
    dalszym odwoływaniu sie do Izby czy NSA????
    Zaznaczam, że obydwa protokły otrzymałam tego samego dnia, a protokół z
    badania ksiąg stanowi załącznik do protoołu z kontroli.
    K.

  • 2. Data: 2002-04-29 08:12:08
    Temat: Re: termin? b. pilne
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aah3n6$fst$...@n...tpi.pl...

    > Czy naprawdę nikt nie umie mi pomóc. Proszę!!!!

    Sprawdź skrzynkę

    Orka