  • 1. Data: 2009-04-26 21:43:10
    Temat: sklep internetowy nie oddaje pieniędzy...
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Hej,

    jak w temacie.

    Zapłaciłem za towar określoną kwotę, ale z racji, że realizacja zamówienia
    bardzo się wydłużyła, ustaliłem ze sklepem, że zmieniam zamówienie na inny
    produkt - tańszy a różnicę w cenie będę miał wpłaconą na konto - Minęło juz
    ponad 20 dni i do tej pory nie mam kasy na koncie. Jakiś pajac tylko mi
    mówi, że sprawa jest w księgowości i niebawem będzie załatwiona. Dodam, że
    regulamin sklepu nie reguluje takich spraw ani w ogole tematu zwrotów....
    Co ja mogę w takiej sytuacji zrobić? Mam korespondecję elektroniczną, w
    której jest cały temat i rozmowa ze sklepem, zapewnienia, że sprawa zostanie
    załatwiona... itp......

    Pozdr,