  • 21. Data: 2005-01-10 10:56:44
    Temat: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    moga prowadzić stowarzyszenia i fundacje.

    > Przeczytałam. A ty przeczytaj posta. Pomaga.
    >
    > No chyba że powiesz nam tu jaka jest różnica pomiędzy spółka cywilną a
    DG.
    > Przy okazji powiedz tez czym sie różni kanarek, tego tez nikt tu nie
    wie.

    nie zrozumialas mnie, naspialas

    "Ciągle nie powiedziałas w jakiej formie prawnej prowadzisz działalność
    gospodarczą.
    A moze to być: dzialalność jednoosobwoa osoby fiozycznej, spółka
    cywilna, jawna , komandytowa, komandytowo-akcyjna, z o.o. sa. Ponadto
    działalnośc gospodarcza moga prowadzić stowarzyszenia i fundacje."

    a od poczatku Izza pisze ze wybiera pomiedzy DG a spolka CYWILNA :)

    P.

  • 22. Data: 2005-01-10 11:13:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No chyba że powiesz nam tu jaka jest różnica pomiędzy spółka cywilną a
    DG.
    > Przy okazji powiedz tez czym sie różni kanarek, tego tez nikt tu nie
    wie.

    a roznicy oczywiscie nie ma, post bezsensu.

    P.

  • 23. Data: 2005-01-10 11:25:01
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Iza" <i...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > z tego co wyliczylam, to nawet jak bede musiala rodzic (na razie nie
    > zapowiada sie), to najzwyczajniej w swiecie nie bedzie mi sie oplacalo
    > pojsc na chorobowe

    Chyba coś źle policzyłaś.

  • 24. Data: 2005-01-10 11:27:50
    Od: Iza <i...@a...poczta.onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    z tego co wyliczylam, to nawet jak bede musiala rodzic (na razie nie
    zapowiada sie), to najzwyczajniej w swiecie nie bedzie mi sie oplacalo
    pojsc na chorobowe, wiec to odpada :P

    Iza

  • 25. Data: 2005-01-10 11:30:59
    Od: Iza <i...@a...poczta.onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > DG.

    > wie.
    >
    > a roznicy oczywiscie nie ma, post bezsensu.

    teraz juz wiem:) ale czasem zdarza sie zadac bezsensowne pytania:) A
    grupy jak ta radosnie wyprowadzaja z bledu:) Co nie powiem, nie zawsze
    mile, ale prawie zawsze skuteczne - ale lekarstwo nie musi byc smaczne,
    lekarstwo ma byc skuteczne :)

    Iza

  • 26. Data: 2005-01-11 10:17:46
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nikt? Tym że ma jedna nóżkę bardziej.

    Nie całkiem
    Tym że ma jedną nóżkę bardziej a zwłaszcza.
    :)

  • 27. Data: 2005-01-11 10:35:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jano napisał(a):
    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie całkiem
    > Tym że ma jedną nóżkę bardziej a zwłaszcza.
    > :)

    Nie nie nie nie...
    Zwłaszcza to siada na parapecie w odrożnienu od wróbelka ktory na oknie ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 28. Data: 2005-01-11 10:51:55
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > Nie nie nie nie...
    > Zwłaszcza to siada na parapecie w odrożnienu od wróbelka ktory na oknie
    ;-)

    No tak......
    A dlaczego tu nie ma klamek ....

  • 29. Data: 2005-01-11 11:04:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Faust napisał(a):

    > ;-)
    >
    > No tak......
    > A dlaczego tu nie ma klamek ....

    Bo podchodzisz do drzwi z niewłaściwej strony ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 30. Data: 2005-01-11 12:13:12
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > Bo podchodzisz do drzwi z niewłaściwej strony ;-)

    a jak się znaleźć po właściwej?
    mam się gdzieś zapisać, czy wystarczy wpłata na konto :O