  • 31. Data: 2004-08-02 11:19:31
    Temat: Re: spolka cywilna i nowa działalnosc wspolnika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Aug 2004, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ > a nie "na wpis". No to może US powinien wydać NIP "na spółkę" właśnie...
    [...]
    >+ Teraz miku /zgłosił/ samodzielną działalność - a przecież do tego typu DG
    >+ jest stosowany _osobisty_ NIP który na pewno posiada.

    Ano racja. Mea culpa ! Musi tylko dostać "potwierdzenie" czy jak
    mu tam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 32. Data: 2004-08-03 16:59:26
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    wiec co udac sie po prostu po nip do us? i ewentualnie poźniej prostowac
    wszytsko?
    zaznaczam ze we wpisie do ewidencji działalnosci napisalem termin
    rozpoczecia działalnosci 1 sierpnia 2004

  • 33. Data: 2004-08-03 20:57:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Miku wrote:

    >+ wiec co udac sie po prostu po nip do us?

    Jak Artur eyłożył - NIP już masz, nie idziesz "po NIP" a tylko
    zgłosić DG :)
    Znaczy: z p. widzenia spraw w US jest lepiej niż jakbyś miał
    "namieszane" a chciał wpisać S.C.: cokolwiek się zmieni to
    IMHO później "naprostuje się" składając kolejny NIP-1 (czy
    który to ma być).

    >+ i ewentualnie poźniej prostowac wszytsko?

    IMHO tak !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 34. Data: 2004-08-05 14:53:42
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    wiec udalem sie do US i tam pani powiedziala ze mam isc do UG i wykreslic ta
    indywidualna dzialalnosc i dopisac sie do starego zaswiadczenia.
    udalem sie do UG i tam wyjasnilem sprawe. szanowna urzedniczka powiedzila ze
    to moj blad , ale po preswazjach nie musialem juz placic za dopisanie nowej
    dzialnosci .
    wykreslilem stara, dopisalem nowa i mam wszytsko od pocztaku zaltwiac.

    pzdr
    miku

  • 35. Data: 2004-08-06 05:02:06
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 sie o godzinie 16:53, na pl.soc.prawo.podatki, Miku napisał(a):

> [...]
    > indywidualna dzialalnosc i dopisac sie do starego zaswiadczenia.
    > udalem sie do UG i tam wyjasnilem sprawe. szanowna urzedniczka powiedzila ze

    Dżizas - czy ci ludzie potrafią myśleć? /ta urzędniczka/
    Jak ona mogła stwierdzić że to Twój błąd???
    Czy to ty wydałeś sam sobie zaświadczenie o wpisie do ewidencji DG?
    Czy to Ty je wprowadziłeś do tej ewidencji?
    NIE - to _UG_ wprowadził, wydał i podpisał się, oni ponoszą
    odpowiedzialność za to zamieszanie, bo przecież to ich niewiedza jest
    główną przyczyna Twojego przypadku.

    Normalnie - chyba bym taka jędze zjadł za tym kontuarem ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany