  • 1. Data: 2004-06-29 12:18:35
    Temat: sprawozdanie fin. do KRS
    Od: Marcin <u...@h...xx>

    Witam,

    Czy spólka zoo o niewielkich obrotach
    ,zysku i zatrudnieniu zarejestrowana w KRS
    musi publikować sprawozdanie fin.
    w Monitorze Sądowym i Gospodarczym ?

    Czy oprócz ustawy o rachunkowości Art 64.
    jakieś dodatkowe przepisy to regulują ?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-29 13:18:47
    Temat: Re: sprawozdanie fin. do KRS
    Od: "j23" <N...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@h...xx> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy spólka zoo o niewielkich obrotach
    > ,zysku i zatrudnieniu zarejestrowana w KRS
    > musi publikować sprawozdanie fin.
    > w Monitorze Sądowym i Gospodarczym ?

    Z tego co wiem, to dotyczy to tylko duzych spolek (zatrudnienie powyzej 50
    osob, jest tez kryterium
    dotyczace sumy bilansowej i obrotow, ale nie pamietam kwot).

    mam za to inna watpliwosc - sprawozdanie trzebaby zlozyc z drukiem KRS-Z30,
    a jest to wniosek
    o .... zmiane wpisu w KRS Sprawozdania finasowe i inne dokumenty, wiec czy
    nie zarzadaja oplaty za zmiane wpisu w KRS (bodajze 500 zl)????

  • 3. Data: 2004-06-29 13:36:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik j23 napisał:

> [...]
    > o .... zmiane wpisu w KRS Sprawozdania finasowe i inne dokumenty, wiec czy
    > nie zarzadaja oplaty za zmiane wpisu w KRS (bodajze 500 zl)????

    Za taka "zmianę" zapłacisz 250 i 30zł. Odpowiednio za wpis i za
    ogloszenie w MSiG (albo odwrotnie, nie ma pod ręką danych) Nie chodzi tu
    o ogłoszenie sprawozdania a ogłoszenie o złożeniu sprawozdania - to jest
    obowiązkowe dla wszytkich.
    Co by nie było 280zł w plecy za każdy bilans.

    Maddy co wpłaciła w tym roku 5 razy po 280zł ale z cudzych pieniędzy ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-30 06:56:30
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/29/2004 3:36 PM, Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > Co by nie było 280zł w plecy za każdy bilans.
    >
    > Maddy co wpłaciła w tym roku 5 razy po 280zł ale z cudzych pieniędzy

    Te kwoty to pikuś w porównaniu z opłatami za ogłoszenie w Monitorze
    Polskim B.