    From: "rok" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaż bezrachunkowa
    Date: Sat, 30 Oct 2004 21:20:03 +0200

    Witam
    Pomóżcie mi rozwikłać jedną sprawę. Jestem vatowcem,
    prowadzę kpir bez obowiązku posiadania kasy fiskalnej.
    Nie bardzo wiem co mam zrobić ze sprzedażą nieudokumentowaną.
    Rozumię, że trzeba sporządzić DW ale co dalej ??
    DW jest w kwocie brutto i taką kwotę mam wrzucić w sprzedaż
    będąc vatowcem??
    No i jeszcze problem z Vatem. Jak go wykazać i policzyć ??
    Prosze o odpowiedź bo od dwóch godz. już googlam i nic.

    rok