  • 1. Data: 2004-08-22 17:44:31
    Temat: sprzedaz domeny
    Od: "canna" <c...@w...pl>

    mam nastepujace pytanie

    jestem wlascicielem jednej domeny ( zagranicznej jezeli to ma jakies znaczenie )
    i chcialbym ja sprzedac osobie mieszkajacej w innym kraju

    czy i jak powiniennem sie rozliczyc z tego zysku przed polskim US ?
    A moze nie :D ?

    Pozdraiwam i z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-08-24 19:31:48
    Temat: Re: sprzedaz domeny
    Od: c...@w...pl

> [...]
    > i chcialbym ja sprzedac osobie mieszkajacej w innym kraju
    >
    > czy i jak powiniennem sie rozliczyc z tego zysku przed polskim US ?

    nikt ? :((

  • 3. Data: 2004-08-29 17:39:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 22 Aug 2004 19:44:31 +0200, "canna" <c...@w...pl> wrote:

    >jestem wlascicielem jednej domeny ( zagranicznej jezeli to ma jakies znaczenie )
    >i chcialbym ja sprzedac osobie mieszkajacej w innym kraju
    >
    >czy i jak powiniennem sie rozliczyc z tego zysku przed polskim US ?
    Proponuje PCC-1

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-08-30 05:52:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004, WAM wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ >czy i jak powiniennem sie rozliczyc z tego zysku przed polskim US ?

    Hm... pod PCC jako "prawo majątkowe" może i się załapie...
    Ale canna pyta o opodatkowanie *zysku*, i przyznam że mam wątpliwości
    czy to miałoby być zwolnione z podatku dochodowego ! Powiadasz że jest ?
    To nie jest "sprzedaż używanych *rzeczy*", zwolniona po 6 miesiącach
    z "dochodowego"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)