  • 1. Data: 2008-06-16 10:44:44
    Temat: sprzedaz mieszkania otrzymanego w spadku
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl>

    Witam
    Mam taki maly problem. Ponad 3 lata temu zmarla mi mama. Po mamie
    odziedziczylem mieszkanie. Oczywiscie zaplacilem podatek od spadku.
    Mieszkanie po pol roku sprzedalem i nie jestem pewien czy zaplacilem
    podatek od tej sprzedazy. Pytanie, czy powinienem byl zaplacic ten
    podatek no i jezezli jest to juz 3 lata po sprzedazy, to jakie bede mial
    problemy z tym zwiazane. Oczywiscie jezeli musialbym zaplacic to zaplace
    i wole napewno isc wczesniej z tym do US, niz ma sie zorientowac US.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Bastek

  • 2. Data: 2008-06-16 10:47:50
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania otrzymanego w spadku
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Bastek pisze:
> [...]
    > problemy z tym zwiazane. Oczywiscie jezeli musialbym zaplacic to zaplace
    > i wole napewno isc wczesniej z tym do US, niz ma sie zorientowac US.

    Przed 2007 rokiem sprzedaż mieszkania otrzymanego w spadku był zwolniona
    od podatku dochodowego.
    Ponieważ to nieruchomość, PCC przy sprzedaży pobrał notariusz czyli
    jedyny obowiązkowy podatek masz z głowy.

    Możesz spać spokojnie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-06-16 14:09:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bastek wrote:
> [...]
    > problemy z tym zwiazane. Oczywiscie jezeli musialbym zaplacic to zaplace
    > i wole napewno isc wczesniej z tym do US, niz ma sie zorientowac US.

    Mieszkania bez notariusza raczej nie sprzedasz, a ten już zadbał o wszystko.