  • 1. Data: 2008-05-24 07:44:05
    Temat: sprzedaż mieszkania - uniknięcie podatku
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Witam

    Chcę sprzedać mieszkanie nabyte mniej niż pięć lat temu, a pieniądze
    przeznaczyć na zakup nowego, co o ile się nie mylę zwalnia mnie z podatku.

    Aby sprawę przeprowadzić poprawnie, mam pytanie:

    Czy najpierw muszę sprzedać stare mieszkanie, później kupić nowe i
    przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży na spła?ę, czy też mogę najpierw
    kupić nowe, potem sprzedać stare (oczywiście zależy mi na jak
    najkrótszej operacji) i przeznaczyć pieniądze ze sprzedaży na spłatę
    kredytu?

    --
    Semper Fidelis

    Adam Kłobukowski