  • 1. Data: 2008-05-24 06:48:16
    Temat: własny? obcy? środek trwały
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Rozumiem, że adaptacji pomieszczenia w budynku, który wprawdzie jest
    moją własnością ale nie jest w EŚT, *nie* należy traktować jako
    inwestycji w obcych środkach trwałych.

    I dalej.

    Skoro koszt adaptacji < 3500 plz to również *nie* traktuję tego jako
    ulepszenia.

    Czyli wpuszczam jednorazowo w koszty.

    Czy ktoś ma odrębne zdanie?

    Piotrek

    PS.
    Dla ustalenia uwagi, adaptacja dotyczy wydzielenia pomieszczenia przy
    pomocy przegród trwale związanych z podłogą.

    IMHO, wartość budynku nie uległa zwiększeniu, a nawet - zdaniem mojej
    Szanownej Małżonki - wręcz przeciwnie ;-)

  • 2. Data: 2008-05-26 17:10:55
    Temat: Re: własny? obcy? środek trwały
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:
    > [...]
    >
    > Czy ktoś ma odrębne zdanie?

    Problem jest zbyt trywialny? Czy może zbyt skomplikowany? :-)

    Piotrek