    From: "esos" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: sprzedaz mieszkania z rynku wtornego po roku od zakupu.
    Date: Wed, 16 May 2007 09:17:19 +0200

    witam
    w grudniu 2005 roku kupilem mieszkanie. o zakupie byl poinformowany US,
    wszystko przeszlo przez notariusza, mieszkanie odkupowalem od czlowieka (nie
    spoldzielni), ktory potrzebowal pieniedzy na jakies tam swoje cele.
    gdybym dzisiaj chcial sprzedac to mieszkanie to jakie czekaja mnie oplaty
    skarbowe? czy dla rynku wtornego tez obowiazuje 4 czy 5 letni okres
    przejsciowy podczas ktorego US zabija podatkiem? jaki dokladnie % zysku
    pozre mi US w przypadku sprzedazy wlasnego M? (chodzi o kawalerke).
    pozdrawiam
    esos