  • 1. Data: 2003-07-05 12:21:38
    Temat: sprzedaż używanego samochodu...jakie PKWiU ?
    Od: m...@p...onet.pl

    witam i znowu zadaje pytanie zwiazane ze sprzedaza auta.....jaki nr PKWiU
    wpsac na fakturze sprzedaży( był to śr. trwały w firmie)? Stawka podatku -
    Zwolniony z VAT, wiec chyba powinnam wpisac PKWiU, tylko nie wiem jaki ?
    Czy ktoś z Was może wie co mam tam wpisac?
    z Gory dziekuje
    M.

  • 2. Data: 2003-07-05 12:38:27
    Temat: Re: sprzedaż używanego samochodu...jakie PKWiU ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > Zwolniony z VAT, wiec chyba powinnam wpisac PKWiU, tylko nie wiem jaki ?
    > Czy ktoś z Was może wie co mam tam wpisac?

    Nie wpisujesz PKWiU bo nie ono decyduje o stawce podatku tym przypadku.
    Samochód uzywany ma takie samo PKWiU jak nowy.
    Piszesz w opisie obok marki, pojemności itp "używany, rok produkcji....".

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-07-05 21:54:30
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Samochód uzywany ma takie samo PKWiU jak nowy.
    > Piszesz w opisie obok marki, pojemności itp "używany, rok produkcji....".

    dzieki, mam nadzieje ,ze jutro transakcja dojdzie do skutku i juz nie bede
    zasmiecac niusow swoimi pytaniami :)
    Zycze wszystkim milej niedzieli.
    M.

  • 4. Data: 2003-07-07 11:30:08
    Od: "WielkoDuch" <w...@u...net>

> [...]
    > Zwolniony z VAT, wiec chyba powinnam wpisac PKWiU, tylko nie wiem jaki ?
    > Czy ktoś z Was może wie co mam tam wpisac?

    Powinieneś/winnaś wpisać: "Zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 7 ust.1
    pkt 5 ustawy..."

    Pozdrowionka
    WielkoDuch