  • 1. Data: 2010-04-23 00:56:40
    Temat: sprzedaż w krajach azjatyckich
    Od: Tomasz Czapliński <t...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    W Internecie jest mnóstwo artykułów, wątków na forach, itp. na temat
    obrotu towarowego z Chinami, jednak wszystkie te wątki zakładają jeden
    przepływ towarów czy usług z Chin do Polski.

    A ja mam pytanie, jak to wygląda odwrotnie? Jak bym chciał sprzedawać
    usługi za pomocą Internetu przedsiębiorcom i osobom prywatnym w
    państwach azjatyckich. Szczególnie interesują mnie Chiny oraz Korea
    Południowa.

    Chciałbym się Was zapytać o to, czy podstawą do rozliczeń pomiędzy
    spółką w Polsce a druga stroną w transakcji wystarczy "zwykła" faktura
    VAT wystawiona przez przedsiębiorstwo w Polsce?

    pozdrawiam
    TC