  • 1. Data: 2005-03-12 13:26:21
    Temat: sprzedaz wierzytelnosci/podatki itd
    Od: z...@a...pl (Zerg)

    Witam,

    Mam 2 zalegle faktury od 1 kontrahenta, na kwote laczna kilka tysiecy
    zlotych. Oczywiscie vat i dochodowy zaplacone a kasy jak nie ma tak nie
    ma...zastanawiam sie czy nei sprzedac tej wierzytelnosci. Dluznik
    pieniadze ma na bank,jest to jednoosobowa DG, wiem,ze na koncie
    ma sume kilkukrotnie przekraczajaca dlug. Nie placi, "bo nie". Mam sobie
    poczekac jeszcze pol roku...

    Chcialbym sprzedac komus ta wierzytelnosc.
    Czy moglibyscie polecic jakas dobra firme skupujaca dlugi ?

    Alternatywa jest jakis sposob na odyzskanie odprowadzonego vatu i
    dochodowego i zaplacenie ich w terminie faktycznego odzyskania
    pieniedzy...:(

    Pozdrawiam
    Zerg