  • 1. Data: 2005-01-10 14:47:42
    Temat: srodek trwaly - zepsul sie
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    DG na KPiR, poltora roku temu kupilem aparat cyfrowy za 1500 zl,
    zepsul sie, naprawa kosztowalaby teraz wiecej niz aktualna wartosc
    (600zl) czy jesli kupie teraz drugi nowy aparat US moze sie czepiac?
    nie mam jak uzasadnic potrzeby posiadania dwoch aparatow w DG.

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2005-01-10 14:59:59
    Temat: Re: srodek trwaly - zepsul sie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Pitus wrote:

> [...]
    > (600zl) czy jesli kupie teraz drugi nowy aparat US moze sie czepiac?
    > nie mam jak uzasadnic potrzeby posiadania dwoch aparatow w DG.

    Jeśli to był środek trwały to po prostu przeporowadź normalną
    likwidację. Jako podkładkę doradzam papierek z serwisu o przewidywanym
    koszcie naprawy.

  • 3. Data: 2005-01-10 15:45:02
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Jeśli to był środek trwały to po prostu przeporowadź normalną
    > likwidację. Jako podkładkę doradzam papierek z serwisu o przewidywanym
    > koszcie naprawy.

    Sorki, że sie przyłączę.
    A co, jeśli było to wypozażenie? Bo to też ma
    prawo paść i trzeba kupić nowe...

  • 4. Data: 2005-01-10 18:56:58
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Sorki, że sie przyłączę.
    > A co, jeśli było to wypozażenie? Bo to też ma
    > prawo paść i trzeba kupić nowe...

    Z tego co wiem (albo mysle, ze wiem), to podobnie,
    tylko nie ma zadnej oficjalnej "likwidacji",
    tylko gdzies (gdzie?) jakas mala adnotacja, ze sprzet zdechł.
    Ale czy to aby nie za piękne, aby było prawdziwe?

    latet