  • 1. Data: 2005-01-21 07:30:53
    Temat: Pytanie o VAT
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Bardzo proszę o informację na temat 7% vatu na buciki dziecinne lub kapcie
    do rozmiaru 23. Ktoś mi mówił, że podobno jest, ale nigdzie nie mogę znaleźć
    informacji na temat.7% stawki.

    Pozdrawiam,
    Anna Styś

  • 2. Data: 2005-01-21 11:00:48
    Temat: Re: Pytanie o VAT
    Od: "ata" <a...@e...pl>

> [...]
    do rozmiaru 23. Ktoś mi mówił, że podobno jest, ale nigdzie nie mogę znaleźć

    załacznik nr 3 do ustawy o VAT pozycja 47
    Obuwie dzieciece - bez wzgedu na symbol
    Chyba ze jest jeszcez jakies rozporzadzenie ....

    Ata

  • 3. Data: 2005-01-21 12:07:25
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>

    > załacznik nr 3 do ustawy o VAT pozycja 47
    > Obuwie dzieciece - bez wzgedu na symbol
    > Chyba ze jest jeszcez jakies rozporzadzenie ....

    Gdzie w necie mogę to znaleźć?

  • 4. Data: 2005-01-21 12:46:53
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>

    Już zanalazłam, dzięki. Wydawało mi się, że został wprowadzony wyższy vat na
    art. dla dzieci

  • 5. Data: 2005-01-21 12:54:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Anna Styś napisał(a):
    > Już zanalazłam, dzięki. Wydawało mi się, że został wprowadzony wyższy vat na
    > art. dla dzieci

    Jeszcze nie, ale ma byc, Unia nas ciśnie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813