  • 1. Data: 2005-01-20 20:25:07
    Temat: Rezygnacja z Vat przed upływem 3 lat
    Od: "Paweł i Dori R" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Bardzo proszę o pomoc.
    W 2003 rozpocząłem DG ale już w 04/04 zlikwidowałem. Rozliczałem się PKPiR
    oraz na VAT. Od 10/04 wynajmuję mieszkanie i zastanawiam się czy nie
    powinienem być nadal na VAT, vo wyczytałem w ustawie o VAT, że dopiero po
    trzech latach od zgłoszenia mogę zrezygnować z VAT. Jestem w szoku.
    Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.

    Paweł R.

  • 2. Data: 2005-01-21 02:10:21
    Temat: Re: Rezygnacja z Vat przed upływem 3 lat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005, Paweł i Dori R wrote:
> [...]
    >+ powinienem być nadal na VAT, vo wyczytałem w ustawie o VAT, że dopiero po
    >+ trzech latach od zgłoszenia mogę zrezygnować z VAT. Jestem w szoku.

    Powoli.
    Jeśli to MIESZKANIE i NA CELE MIESZKANIOWE (a nie że "tam firma ma
    siedzibę" !) to wynajem jest PRZEDMIOTOWO zwolniony z VAT.
    Czyli "i tak".
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd