  • 1. Data: 2005-02-21 21:37:43
    Temat: strona www do sprawdzania euro nip-u firm
    Od: "tenny*mac" <w...@g...pl>

    Ponoc takowa jest ,gdzie wklepuje sie euro nip delikwenta i sprawdza jego
    dane.
    Jest to na pewno adres zagraniczny i wolno dostepny.

  • 2. Data: 2005-02-21 22:48:26
    Temat: Re: strona www do sprawdzania euro nip-u firm
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    tenny*mac <w...@g...pl> wrote:
    > Ponoc takowa jest ,gdzie wklepuje sie euro nip delikwenta i sprawdza jego
    > dane.
    > Jest to na pewno adres zagraniczny i wolno dostepny.

    Tzn. pytasz, stwierdzasz, piętnujesz? :)

    http://www.europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/
    en/vieshome.htm

    Jest wolnodostępny, tj. za korzystanie się nie płaci :) A działa
    przyzwoicie.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-22 09:56:44
    Od: "tenny*mac" <w...@g...pl>

    Dzięki ale cos mała sprawnosc tego portalu, firmy z eu nipem znajome mi nie
    rozpoznaje .Jeszcze raz dzieki

  • 4. Data: 2005-02-22 10:21:11
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    tenny*mac <w...@g...pl> wrote:
    > Dzięki ale cos mała sprawnosc tego portalu, firmy z eu nipem znajome mi nie
    > rozpoznaje .Jeszcze raz dzieki

    Widać sprawność polskich urzędników jest kiepska...

    P.