  • 1. Data: 2003-08-25 09:10:40
    Temat: student na praktykach i DG
    Od: "Katarzyna Kozlowska" <k...@a...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie: czy przyjmujac studenta na praktyki ciaza na mnie jako na
    pracodawcy jakies zobowiazania?
    Student nie otrzymuje zadnego wynagrodzenia, jednak wykonuje na rzecz mojej
    firmy prace ( jednoosobowa DG, KPiR ).
    Jak to jest jesli chodzi o US i ZUS?
    Czy ktos sie orientuje?
    Z gory dziekuje za pomoc...

    --
    Pozdrawiam,

    Katarzyna Kozlowska

  • 2. Data: 2003-08-26 14:57:24
    Temat: Re: student na praktykach i DG
    Od: "mival" <m...@w...pl>

    > Mam pytanie: czy przyjmujac studenta na praktyki ciaza na mnie jako na
    > pracodawcy jakies zobowiazania?

    Nie nazwal bym Ciebie pracodawca (nie laczy Cie wiez stosunku pracy ze
    studentem).

    > Student nie otrzymuje zadnego wynagrodzenia, jednak wykonuje na rzecz
    mojej
    > firmy prace ( jednoosobowa DG, KPiR ).

    To normalna sprawa jezeli chodzi o praktyke studencka...

    > Jak to jest jesli chodzi o US i ZUS?
    > Czy ktos sie orientuje?

    Sam odbywam aktualnie obowiazkowa praktyke studencka do zaliczenia studiow
    (nota bene w US).
    Sprawe praktyki powinna regulowac umowa pomiedzy Uczelnia a Przyjmujacym na
    praktyke.

    Tak jest w moim przypadku (moge sie oczywiscie mylic).

    Pozdrawiam serdecznie

    Mihau

    ---