  • 1. Data: 2004-01-15 12:31:36
    Temat: studia po 35, czy mozna odliczyc od podatku
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Studjuję zaocznie, a z powodu wieku nie łapię się na odliczenie kosztów z
    tytułu ksztacenie w szkołach wyższych. Pracuję w administracji rządowej, a
    studiują uzupełniająco na kierunku o nazwie "administracja" (na państwowoej
    uczelni), czy mogę czesne odliczyc jako "doskonalenie zawodowe" ?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-15 12:33:48
    Temat: Re: studia po 35, czy mozna odliczyc od podatku
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pioootr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    państwowoej
    > uczelni), czy mogę czesne odliczyc jako "doskonalenie zawodowe" ?

    Przepraszam za zaśmiecanie grupy, już znalazłem.
    P.

  • 3. Data: 2004-01-15 16:24:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2004, pioootr wrote:
    [...]
    >+ Przepraszam za zaśmiecanie grupy, już znalazłem.

    Wrrr.... to już mogłeś się pochwalić *co* znalazłeś :)

    pozdrowienia, Gotfryd