  • 1. Data: 2004-12-06 14:14:28
    Temat: Cło i Vat a próbki towaru
    Od: "Daikon" <d...@g...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie. Jakie warunki muszą zostać spełnione, przy wysyłaniu
    przesyłki zawierającej próbki towaru, aby została ona zwolniona z cła i
    podatku vat?
    Chodzi mi tu o konkretny przydadek: zamawiam 10 telefonów komórkowych z
    Hiszpani, które mają być właśnie tą próbką przed większą partią. I teraz
    pojawia się pytanie, jak nie zapłacić cła i podatku na granicy.

    Z góry dziękuje za pomoc
    Jakub Synowiec

  • 2. Data: 2004-12-06 14:16:35
    Temat: Re: Cło i Vat a próbki towaru
    Od: "Daikon" <d...@g...pl>

    "Daikon" <d...@g...pl> wrote in message
    > Witam,
    > mam takie pytanie. Jakie warunki muszą zostać spełnione, przy wysyłaniu
    > przesyłki zawierającej próbki towaru, aby została ona zwolniona z cła i
    > podatku vat?

    Mój kontrahent stwierdził, że można jeszcze wysłać te telefony jako 'gift
    package' i wtedy nie będę musiał zapłacić cła i podatku. Jak to jest?

    Pozdrawiam
    Jakub Synowiec

  • 3. Data: 2004-12-06 15:06:03
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Daikon" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Hiszpani, które mają być właśnie tą próbką przed większą partią. I teraz
    > pojawia się pytanie, jak nie zapłacić cła i podatku na granicy.

    Hiszpania i Polska są od maja w UE, czyli nie ma granic celnych.

    vertret