  • 11. Data: 2004-09-15 12:05:31
    Temat: Re: tak kombinuje z vat??
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ewka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ci4utm$sff$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 934,65/mies. na rękę
    > a pytanie otwarte było formą komentarza sytuacji w której ktoś pakuje w
    > chałupkę jakieś 450 tys. zł (materiały 366 + faktyczna robocizna na czarno
    > oczywiście) i ma naprawdę dużą szansę zaoszczędzić jakieś 4,66%
    inwestycji.
    > (osobiście wolałabym zarobić te 4,66% trzymając taką kasę przez jakieś 8
    > mies. w obligacjach - zyskuję dodatkowe 8 mies. na przemyślenie i
    > dopracowanie inwestycji a na głowie o wieeeeele mniej siwych włosów)
    > ;-)))

    Dramat, co za kraj... Z taka wiedza takie zarobki:-(((

    Pozdrawiam
    LG

  • 12. Data: 2004-09-15 15:51:31
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    > Dramat, co za kraj... Z taka wiedza takie zarobki:-(((

    hmmm... jakieś propozycje...? ;-))
    P.S. tylko bez podtekstów..... ;-)

    pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2004-09-16 06:04:01
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > hmmm... jakieś propozycje...? ;-))
    > P.S. tylko bez podtekstów..... ;-)
    Bez podtekstow to nie;-)
    A z podtekstem, to sam jestem na garnuszku, droga do zostania pracodawca
    jeszcze odlegla, ale bede pamietal... Tylko nie wiem, czy zechcesz sie
    przeprowadzic do Grodu Smoka:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz