  • 1. Data: 2004-12-16 08:31:58
    Temat: tłumaczenia (usługi) dla innych krajów VAT
    Od: "ula podstawczynska" <u...@g...pl>

    Pomóżcie

    Wiem, ze usługi (tłumaczenia) do krajów UE po 1 maja sa zwolnione z VAT ale co
    z innymi krajami?

    Czy naliczam VAT do takich krajów jak USA, Korea, Taiwan, Egipt? Muszę własnie
    szybko wystawić do tych krajów faktry i jestem w kropce. Na mój mały rozum
    doliczam VAT tak jak do tłumaczeń w Polsce ale czy mam rację?
    Jaka ustawa to reguluje?

    dzięki

  • 2. Data: 2004-12-16 12:40:30
    Temat: Re: tłumaczenia (usługi) dla innych krajów VAT
    Od: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com>

    Usluga tlumaczenia nalezy do sie bodajze do uslug elektronicznych. W
    przypadku uslug elektronicznych miejsciem swiadczenia uslugi jest zagranica
    (niezaleznie czy jest to kraj z UE lub z poza UE). Wystawiasz fakture, w
    ktorej nie ma nic o VAT. Mozesz na fakturze napisac - Vat rozlicza nabywca

    http://www.gazeta.pl/usenet/