  • 1. Data: 2003-02-22 18:22:28
    Temat: tranzakcje gotówkowe
    Od: "Jakim" <p...@w...pl>

    Jaki jest górny limit tranzakcji gotówkowych dokonywanych przez firmy. Chce
    kupic kompa na firmę i nie wiem czy moge kupic go za gotówke? laptop
    kosztuje 10tys.

  • 2. Data: 2003-02-22 18:31:44
    Temat: Re: tranzakcje gotówkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 22-02-2003 19:22, Użytkownik Jakim napisał:
    > Jaki jest górny limit tranzakcji gotówkowych dokonywanych przez firmy. Chce
    > kupic kompa na firmę i nie wiem czy moge kupic go za gotówke? laptop
    > kosztuje 10tys.
    W lutym 12 385zł. jeżeli to 10 tys brutto to możesz kupic za gotówkę.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-22 18:58:38
    Od: "Jakim" <p...@w...pl>

    Chce
    > W lutym 12 385zł. jeżeli to 10 tys brutto to możesz kupic za gotówkę.

> [...]
    Dzieki za tak szybka odpowiedz. mozesz mi podac źródło tych danych. Tak na
    przyszłość. Z gory dziekuje

  • 4. Data: 2003-02-23 15:44:35
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > W lutym 12 385zł. jeżeli to 10 tys brutto to możesz kupic za gotówkę.

    A tak ze zwykłej ciekawości spytam.Czy US kiedyś przyczepił się,gdy nie
    były zachowane te warunki?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-02-23 20:47:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 23-02-2003 16:44, Użytkownik Jacek napisał:

    > A tak ze zwykłej ciekawości spytam.Czy US kiedyś przyczepił się,gdy nie
    > były zachowane te warunki?

    Znam przypadki czepiania się, ale bez zadnych dalszych konsekwencji.

    Znam tez jedną (słownie) osobe która z tego tytułu została ukarana
    grzywną. Ale sprawa był dośc skomplikowana, generalnie UKS nie miał sie
    do czego przyczepic więc zaczął sprawdzac płatności.
    I tak naprawdę oberwała nie firma (sp. z o.o.) ale nieuważna kasjerka.

    Generalnie mi osobiści US nigdy kwot gotówkowych nie kontrolował pod
    katem dopuszczalnego limitu.

    Ale tez jestem ciekawa czy komus kontrolował i jaki był efekt.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-28 11:36:49
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Dzieki za tak szybka odpowiedz. mozesz mi podac źródło tych danych. Tak na
    > przyszłość. Z gory dziekuje

    Ustawa o dział. gospodarczej

    AS