    From: KorKi <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: treść faktury...
    Date: Tue, 21 Dec 2004 15:55:40 +0100

    witam grupowiczów

    chciałbym zasięgnąć rady...otóż pare dni temu kupiłem meble kuchenne
    składające się z gotowych szafek do własnego montażu. Meble te można
    było kupować w dowolnych konfiguracjach...nawet pojedyńcza szafka...czy
    drzwiczki od szafki. Poprosiłem o fakturę imienną, w celu późniejszego
    odliczenia od podatku części elementów tych mebli, które będą
    przeznaczona na zabudowe (zlew, piekarnik). Dostałem fakturę z tylko
    jedną pozycją coś w stylu "meble kuchenne Traffic szt 1", kiedy
    poprosiłem żeby sklep wypisał mi fakturę z wyszczególnionymi wszystkimi
    elementami, które zamówiłem, pani mi powiedziała, że to niemożliwe, że
    mają taki program fakturujący i nie może mi pomóc...oczywiście mocno
    się zezłościłem, poprosiłem kierownika...niestety go nie było...no i
    odpuściłem.
    Pytanko brzmi...czy mam prawo wymagać takiej faktury jak chcę..czy
    możliwa jest teraz korekta faktury? Jak mam teraz walczyć z tym
    sklepem..nadmienie tylko że narazie jeszcze meble nie dotarły i chwile
    to jeszcze potrwa.

    pozdawiam KorKi