  • 1. Data: 2002-04-11 16:54:05
    Temat: ubezpieczenie lokalu
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Wynajumje lokal w ktorym prowadze dzialalnosc (sklep). Ostatnio przydarzyl
    sie wypadek i sasiad z gory zalal mi lokal. Moje pytanie dotyczy kwesti, kto
    ma dostac odszkodowanie (lokal byl ubezpieczony) ja czy wlasciciel?
    violeczka

  • 2. Data: 2002-04-12 20:42:43
    Temat: Re: ubezpieczenie lokalu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, violeczka wrote:

> [...]
    >+ ma dostac odszkodowanie (lokal byl ubezpieczony) ja czy wlasciciel?

    Jak na mój gust:
    1. A kto poniósł straty ? Jeśli została uszkodzona "DG" to
    oczywiście ty. Jeśli mieszkanie - to IMHO ten kto ma obowiązek
    "utrzymywać je w stanie" (patrz umowa najmu !)
    2. Na pewno nie musi to być właścieel: najemca mieszkania komunalnego
    otrzyma odszkodowanie, pomimo że właścicielem jest gmina; stąd
    IMHO powyżej :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-04-13 08:20:39
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    dzieki, na wstepie panowie z PZU uznali, ze odszkodowanie nie nalezy sie
    nikomu :0, ale po dlugich pertraktacjach przyznali go mi na remont lokalu.
    pozdrowienia
    violeczka