  • 1. Data: 2002-12-18 08:36:53
    Temat: ulga budowlana - jest czy nie ma
    Od: "Marcin" <a...@a...pl>

    Jak to z nia jest.
    W "Gazecie Wyborczej" podali ze jesli jescze niegdy nie korzystalem z
    takowej to aby zaczac z niej korzystac musze w tym roku zaczac jakiekolwiek
    zakupy.

    Dzisiaj osoby zorientowane poinformowaly mnie ze jak cos kupie w tym roku
    to w przyszlym juz nic nie bedzie mozna odliczyc.

    Zostal mui praktycznie tydzien starego roku. poradzczie co robic bo bede
    wymienial okna na wiosne

  • 2. Data: 2002-12-18 18:39:55
    Temat: Re: ulga budowlana - jest czy nie ma
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to w przyszlym juz nic nie bedzie mozna odliczyc.
    >
    > Zostal mui praktycznie tydzien starego roku. poradzczie co robic bo bede
    W tym roku czyli do końca roku 2002 kończy się limit trzyletni a od 2003
    będzie przyznany na kolejne trzy lata .
    Jest sens skorzystania z ulgi jeszcze w tym roku bo zwrot bedziesz mieć po
    złożeniu rocznego PIT a poza tym masz wtedy kolejną całą ulge na lata
    następne .Oczywiście jeśli nie skorzystasz teraz i nie zainwestujesz w
    remont to w roku 2003 możesz też wykorzystać .Ja oczywiście piszę o uldze
    remontowej.