  • 1. Data: 2002-12-17 22:23:57
    Temat: Umowa o dzielo - rozliczenie w grudniu
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Fakt zapłaty/rozliczenie z tytułu umowy o dzieło dokonany przezemnie w
    grudniu oczywiście nic nie zmienia w kwestii obowiązku odprowadzenie
    zaliczki do US do 20 następnego miesiąca czyli w tym przypadku stycznia
    2003 r ?
    TIA
    Sark

  • 2. Data: 2002-12-20 01:01:40
    Temat: Re: Umowa o dzielo - rozliczenie w grudniu
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grudniu oczywiście nic nie zmienia w kwestii obowiązku odprowadzenie
    > zaliczki do US do 20 następnego miesiąca czyli w tym przypadku stycznia

    Domyślam się że chodzi o to że niejako podatek za 2002 r wypadnie Ci zapłacic w
    nowym roku (2003) podatkowym, nie wiem czy to jakis problem ale chyba nic nie
    szkodzi zanieść tego pita 4 (i opłacic podaek) jeszcze w grudniu 2002

    > TIA

    Co to TIA ? :)

    Jarek