  • 1. Data: 2009-04-22 14:01:30
    Temat: ulga internet - opl dodatkowe
    Od: Ania <a...@g...pl>

    czy mozna brac pod uwage wpisujac wydatki zwiazane z internetem, takie
    pozycje jak
    - abonament korzystanie z publicznego IP
    - zapewnienie dostepu po zmianie IP

    mam cos takiego na fakturach, czy to wchodzi do ulgi, w koncu jest to
    wydatek z tyt uzytkowania sieci internet

  • 2. Data: 2009-04-23 08:56:15
    Temat: Re: ulga internet - opl dodatkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Apr 2009, Ania wrote:

> [...]
    > - zapewnienie dostepu po zmianie IP
    >
    > mam cos takiego na fakturach, czy to wchodzi do ulgi, w koncu jest to wydatek

    Uwaga, gdbam - AFAIK wszelkie opłaty instalacyjne, inicjacyjne i inne
    takie "zapewnienia dostępu" nie są uznawane.
    To czy opłata za korzystanie ze stałego IP jest osobno czy w całości
    IMHO nie powinno mieć znaczenia, więc "za korzystanie" bym odliczał.

    pzdr, Gotfryd