  • 1. Data: 2009-04-21 18:56:37
    Temat: umowa o pracę nakładczą - jak rozpoznać :)
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Czy taki sposób pracy można uznać za pracę nakładczą ?

    1. Zlecam pracownikowi wykonanie ankiet - comiesięczne dzwonienie do
    klientów -ja podaje numery - i przeprowadzanie ankiet na temat mojej pracy.
    Na koniec miesiaca przedstawia mi wyniki w układzie : telefonów tyle ,
    opinii pozytywnych tyle, negatywnych tyle. Po podsumowaniu miesiąca robię
    wypłatę.

    2. Zlecam pracownikowi poskładanie rysunków - różne formaty, różne ilości.
    Ja mu daję wydruki a on mi je składa. Po poskładaniu daję wypłatę.

    Jakie znamiona musi mieć umowa żeby spełniła warunki bycia umową o pracę
    nakładczą?

    --
    PawełJ