  • 21. Data: 2003-04-24 07:13:22
    Temat: Re: Re: ulga remontowa
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0304231810540.-532199@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > [...]
    >
    > ...i komentarz MF:

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=935&d
    ok=935.6.3.2.1.1.0.1.htm

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (też między "kilkoma osobami", pomimo że "niestety")
    OK. Składam ręce. Nie będę przecież podważać oficjalnej interpretacji MF.
    Uszy po sobie i wybić sobie z głowy sprawiedliwość społeczną (przypominam
    sobie przeczytane gdzieś porównanie, że sprawiedliwość ma się tak do
    sprawiedliwości podatkowej, jak krzesło do krzesła elektrycznego).
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich :) Aneta