  • 1. Data: 2009-02-16 12:04:14
    Temat: umowa o dzielo a koszt uzyskania - pilne
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy wykonanie projektu np. modernizacji instalacji CO na umowe o
    dzielo implikuje to, ze moge zaliczyc 50% kosztow, czy tylko 20%

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-02-16 12:55:46
    Temat: Re: umowa o dzielo a koszt uzyskania - pilne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009, a...@p...pl wrote:

    > czesc,
    >
    > czy wykonanie projektu np. modernizacji instalacji CO na umowe o
    > dzielo implikuje to, ze moge zaliczyc 50% kosztow, czy tylko 20%

    Nijak.
    Prawo do 50% daje korzystanie z praw majątkowych (np. autorskich),
    a nie umowa o dzieło.
    Jeśli coś kwalifikuje się do 50% KUP, to wykonywanie tego czegoś
    w formie zlecenia nie stoi na przeszkodzie podwyższonym kosztom,
    ba, nawet przy umowach o pracę (jeśli umowa nie stoi na przeszkodzie
    aby prawa majatkowe przechodziły na pracodawcę) w części "odpowiadającej
    prawom" AFAIK stosują 50% kosztów!
    Pytaniem jest więc czy taki projekt jest chroniony prawami
    majątkowymi (autorskimi, o ochronie baz itede).
    Na mój rozum - tak, ale to już trudniejsza sprawa :)
    (niż odpowiedź na pytanie czy to "dzieło" przesądza o 50%KUP)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-02-27 12:08:07
    Od: "kasiapietruszenko" <mailcash@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    czy o dzieło można pracować w zawodzie technik usług kosmetycznych
    http://opusmagnum.pl/medyczna-szkola-zawodowa/techni
    k-uslug-kosmetycznych
    kosmetyczka

  • 4. Data: 2009-02-27 12:08:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "kasiapietruszenko" <mailcash@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl> napisał

    > czy o dzieło można pracować w zawodzie technik usług kosmetycznych
    > http://opusmagnum.pl/medyczna-szkola-zawodowa/techni
    k-uslug-kosmetycznych
    > kosmetyczka

    Ale toporny spam ;-)