  • 1. Data: 2003-11-23 12:31:07
    Temat: umowa o dzieło_deklaracje
    Od: "doris" <d...@p...onet.pl>

    Podpisuje umowe o dzieło,dzieło ma charakter tworczy i wykonawca korzysta z
    autorskich praw majatkowych.Czy w przypadku nieodpłatnego przekazania
    autorskich praw majatkowych na zleceniodawce czyli moja Firme (DG:) mam
    obowiazek zlozenia deklaracji PCC-1 ?

  • 2. Data: 2003-11-24 17:34:27
    Temat: Re: umowa o dzieło_deklaracje
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "doris" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > autorskich praw majatkowych.Czy w przypadku nieodpłatnego przekazania
    > autorskich praw majatkowych na zleceniodawce czyli moja Firme (DG:) mam

    a dlaczego tak?
    Czy nie wystarczy podpisać umowy o dzieło z przeniesieniem praw autorskich.
    Zakładam, że jakieś pieniądze wykonawca dzieła dostaje. 50% KUP i 20%
    zaliczki na PDOF (w przypadkach niepatologicznych :-)
    Wtedy żadnego PCC nie będzie oczywiście

    Magda