  • 1. Data: 2005-04-15 13:47:14
    Temat: umowa uzyczenia a ulga remontowa
    Od: "PEPE" <b...@p...pl>

    Dzien dobry.
    Mam proste (zapewne) pytanie.
    Czy moge korzystac z ulgi remontowej majac umowe uzyczenia na lokal, w
    ktorym remontuje?
    (Wlascicielem kamienicy sa rodzice i nie place czynszu. Mam tylko umowe
    uzyczenia)
    Pozdrawiam i dziekuje z gory za wskazowki.

  • 2. Data: 2005-04-15 16:23:15
    Temat: Re: umowa uzyczenia a ulga remontowa
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Oczywiście , ze możesz.

  • 3. Data: 2005-04-15 16:39:42
    Od: "PEPE" <b...@p...pl>

    Ale czy jestes pewny? Gdzie mozna przeczytac, ze tak jest?

  • 4. Data: 2005-04-15 17:21:02
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    jestem pewien, a poczytac zapewne mozesz sobie w archiwach tej grupy -
    troche chęci i napewno znajdziesz

    taxer

  • 5. Data: 2005-04-16 06:17:16
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>