  • 1. Data: 2009-01-16 08:21:03
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy do umowy zlecenia trzeba dołączyć rachunek? Jestem zleceniodawcą i
    chciałbym to robić zgodnie z przepisami i móc też wliczać sobie w koszta.

  • 2. Data: 2009-01-16 08:41:12
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bbl wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy do umowy zlecenia trzeba do??czyae rachunek? Jestem zleceniodawc? i
    > chcia?bym to robiae zgodnie z przepisami i móc te? wliczaae sobie w koszta.

    zleceniobiorca wystawia rachunek a ty na tej podstawie mu płacisz.

    w praktyce, żaden zleceniobiorca nie potrafi tego zrobić po bożemu,
    dlatego od razu od skiegowej dostaje rachunek razem z umową.
    (Ja bym od księgowej zarządał podatku i vat za świadczenie bezpłatnych
    usług.)