  • 1. Data: 2006-05-15 19:54:15
    Temat: upomnienie z US - platnosc podatku
    Od: g...@p...net.pl

    Czy jesli dostalem upomnienie z US na temat nie zaplaconego podatku
    (podatek powstal kilka miesiecy temu) i dopiero po otrzymaniu tego
    upomnienia zloze podanie o rozlozenie na raty, badz tez
    przesuniecie splaty o jakis okres - to jest to zgodne z prawem i do
    momentu odpowiedzi jaka powinienem otrzymac na moje podanie -
    ewentualna egzekucja (oczywiscie jesli szybko komornik ja otrzyma)
    zostanie wstrzymana? Jakies inne dobre pomysly na opóznienie
    wykonania splaty bez przekazywania sprawy przez US do komornika?

  • 2. Data: 2006-05-16 05:19:43
    Temat: Re: upomnienie z US - platnosc podatku
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    g...@p...net.pl napisał(a):
> [...]
    > zostanie wstrzymana? Jakies inne dobre pomysly na opóznienie
    > wykonania splaty bez przekazywania sprawy przez US do komornika?

    Ja w kwestii merytorycznej. Nie komornik a poborca skarbowy. Oni
    ściągają należnosci mandatowe itp.

    --
    TLZ.| Chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262

  • 3. Data: 2006-05-16 09:41:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TLZ,

    Tuesday, May 16, 2006, 7:19:43 AM, you wrote:

    [...]

    > Ja w kwestii merytorycznej. Nie komornik a poborca skarbowy. Oni
    > ściągają należnosci mandatowe itp.

    Jednak komornik _i_ poborcy. Temat wałkowany wielokrotnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2006-05-16 10:30:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello TLZ,
    >
    > Tuesday, May 16, 2006, 7:19:43 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jednak komornik _i_ poborcy. Temat wałkowany wielokrotnie.

    No dobra, a kto to jest w takim razie "egzekutor skarbowy"?
    Znalazłam jakieś zajęcie konta na podatek i taki ktoś sie podpisał.
    :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2006-05-16 10:38:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Tuesday, May 16, 2006, 12:30:52 PM, you wrote:

    > No dobra, a kto to jest w takim razie "egzekutor skarbowy"?

    Diabli wiedzą. Komornik skarbowy jest wpisany w strukturach urzędów
    skarbowych. Podlegają mu poborcy. Czyżby urzędy skarbowe zaczęły
    zatrudniać też katów? ;->

    > Znalazłam jakieś zajęcie konta na podatek i taki ktoś sie podpisał.
    > :)

    Mi sie podpisywał komornik.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2006-05-16 12:40:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@e...com.pl> napisal(a):

    > No dobra, a kto to jest w takim razie "egzekutor skarbowy"?
    > Znalazłam jakieś zajęcie konta na podatek i taki ktoś sie podpisał.
    >:)

    Egzekutor to taki mięśniak, który asystuje poborcy :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-05-16 14:34:53
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > zostanie wstrzymana? Jakies inne dobre pomysly na opóznienie
    > wykonania splaty bez przekazywania sprawy przez US do komornika?

    Jak widzisz zostało uściślone kilka pojęć ( nie do końca ) ale odpowiedzi na
    swoje pytanie nie otrzymałeś. O rozłożenie na raty czy odroczenie terminu
    zapłaty możesz wystąpić przed upływem terminu płatności. W tej chwili proponuję
    udać się do poborców skarbowych, zapytać który ma Twoją sprawę i zacząć płacić.
    Na pocieszenie mogę Ci napisać że nie jesteś sam, a być może spotkasz tam ludzi
    których najmniej byś się spodziewał. Jeżeli co jakiś czas coś zapłacisz to
    dadzą Ci spokój. Byłem kiedyś w identycznej sytuacji i nawet zaprzyjaźniłem z
    nimi tak częstym byłem gościem. To też są tylko ludzie którzy wykonują swoją
    pracę.

  • 8. Data: 2006-05-16 15:53:47
    Od: "DAGA" <d...@k...pl>

    Uzytkownik <g...@p...net.pl> napisal w wiadomosci
    s.com
> [...]
    > zostanie wstrzymana? Jakies inne dobre pomysly na opóznienie
    > wykonania splaty bez przekazywania sprawy przez US do komornika?

    Ja bylam w podobnej sytuacji i poszlam do Naczelnika Urzedu Skarbowego z
    prosba o rozlozenie mi zaleglego podatku na raty. Pierwsze o co mnie zapytal
    to czy juz korzystalam w przeszlosci z takiej formy pomocy (pierwszy raz),
    dlaczego powstalo zadluzenie (zatory platnicze od kontrah.). Po tych
    krotkich informacjach, kazal mi napisac podanie i opisac szczegolowo j.w. i
    podac wysokosc raty m-c. Po zlozeniu podania za tydzien zostalam wezwana do
    US na krotkie przesluchanie potwierdzajace stan rzeczywisty - spisano
    protokol.
    Nastepnie czekalam 2 tyg.na decyzje komisji,ktora przychylila sie do mojej
    prosby, ale zwiekszyla wysokosc raty m-c tak abym skonczyla splate w tym
    roku podatkowym.

    Pozdrawiam,
    Daga