  • 1. Data: 2004-10-08 13:30:05
    Temat: uproszczona ewidencja sprzedazy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dla osob zwolnionych z podatku,
    czy to jest to? :

    http://firma.onet.pl/1106717,5,drukuj.html

    nizej napisali:
    "
    Podatnicy korzystający ze zwolnienia od podatku od towarów i usług,
    jeżeli nie prowadzą odrębnej ewidencji sprzedaży, o której mowa w art. 27
    ust. 1 ustawy o VAT, mogą w ewidencji sprzedaży w odrębnej kolumnie
    wykazywać przychody podlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług
    określone w art. 2 ustawy o VAT oraz łączną kwotę dziennej sprzedaży
    wynikającą z faktur, nie później jednak niż przed dokonaniem sprzedaży w
    dniu następnym. "

    no to wkoncu jak, zwolniony od podatkow
    wpisuje
    "łączną kwotę dziennej sprzedaży wynikającą z faktur" ??? Przeciez on
    faktur nie ma prawa wystawiac.
    Czy ja zle mysle czy oni bubla zrobili?

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 2. Data: 2004-10-11 08:50:36
    Temat: Re: uproszczona ewidencja sprzedazy
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ck64p5$qrl$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

    > no to wkoncu jak, zwolniony od podatkow
    > wpisuje
    > "łączną kwotę dziennej sprzedaży wynikającą z faktur" ??? Przeciez on
> [...]
    Ty. W założeniu "faktura == faktura VAT".

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-10-11 13:57:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty. W założeniu "faktura == faktura VAT".

    wydaje mi sie ze zle mnie zrozumiales.

    P.