  • 1. Data: 2003-05-13 13:01:08
    Temat: baro-restauracja - gosp. magazynowa?
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    czy prowadzac bar, restauracje, pub , bedac na KPiR trzeba prowadzic cos na
    ksztalt gospodarki magazynowej?

    bubbass

  • 2. Data: 2003-05-13 13:56:26
    Temat: Re: baro-restauracja - gosp. magazynowa?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
    > czy prowadzac bar, restauracje, pub , bedac na KPiR trzeba prowadzic cos
    na
    > ksztalt gospodarki magazynowej?

    Nie trzeba, ale warto.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-05-13 15:14:47
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

    > Nie trzeba, ale warto.

    why?
    kontrola personelu? kontrola kosztów produkcji?

    bubbbaassss

  • 4. Data: 2003-05-13 16:22:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "bubbbaaassss" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > why?
    > kontrola personelu? kontrola kosztów produkcji?

    Do tego łatwiejsza inwentura na koniec roku, racjonalniejsze zamówienia
    (wiesz czego ile masz, na ile ci wystarczy, na kiedy znowu zamówić), łatwiej
    można szacować ile zarabia się na poszczególnych "produktach", historia
    zamówień (to ile ja już zamówiłem od Kowalskiego w tym roku, może czas na
    negocjacje lepszych cen), itd. itp. Dopry program magazynowy to podstawowe
    narzędzie przy działalnosci handlowej/produkcyjnej, a równiez
    gastronomicznej.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-05-15 08:06:24