  • 1. Data: 2002-07-07 19:43:47
    Temat: uslugi budowlane za granicą a VAT
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam

    Firma polska budowlana prowadzi działalość na rynku niemieckim w zakresie
    uslug budowlanych poprzez swoj oddział ( zakład) zarejestrowany w niemczech
    , tam rozlicza sie z podatku dochodowego, od plac , vat ( MWsT). W kraju
    firma nie prowadzi żadnej działalności budowlanej . Czy z tytułu Vat-u
    naliczonego w Polsce np. czynsz za wynajem pomieszczeń , uslugi adwokackie
    należy sie zwrot vat-u naliczonego , nasz US skarbowy chce nam zwroćic ,
    ale nie wiem czy urzędnicy postepują słusznie, nie mam nic na piśmie, nie
    chce miec w przyszłości kłopotów .

    jacek